Monday, May 23, 2011

Aku punye SanDal laMe n SandaL Baru

tghri.. i got fever n flu again today...erm bese la..immune badan aku xkuat..asyik demam....aku pon bangun la lewat...berguling2 atas katil...satu keje xlarat buat...hbes planning aku nk kuar......
erm ape lagi..tulis la blog..

erm ni kesah sandal aku ..hehe...aku punye kasut or sandal..ala saiz mcm cinderella..cumil jerk..kakiku kecik lol!!!erm "size 34/35 or 4 "..erm kecikkan..that y aku susah klu nk cari kasut or sandal..kenkadang jumpe yg cntik....saiz xde...erm xdpt dinafikan..klu kat kedai kasut branded punye..byk pilihan size ni..so ade la jugak size kasut aku..tpy klu sandal aku pki hari2..aiyak..mau fenin pale aku...kene kuar duit tiap2 bulan beli selipar or kasut yg branded....heheh...

aku benci........size sllu xde........huwaaaaaaaaaaaa:(

ni lah sandal aku erm....harge dye murah jerk kot!!!hasil kawanku yg rajen teman aku memusing kedai kasut kt Times Square, KL...huhu...DAUs...tq taw...akhirnye jumpe la size aku punye...so grab it lol...mls nk pusing2 lagi..so sandal ni bertahan around 6 bualn la..mase tu aku beli bulan december 2010..so skrg 6 bulan..aku ke hulu n ke hilir pki sandal ni..aku ni pelik seket...klu dah suke satu bende...dr bnde tu elok samapi la buruk n lusuh..itulah aku,,,hehehe..chewah2..

produk bertahan: 6 bulan
brand: EsarLI..
erm tgok tu dah rabak kain2 dye...erm dat y kene beli sandal baru..hehehe...ala ni murah jerk..hehehe

memandangkan smlm aku kuar ngan si dye...bile dye tgok sandal aku..hehe..dgn tergelak besaw..dye berkate" erm dah buruk sgt lor...usang dah"...meh beli sandal baru..huhu..sukenye aku bukan kepalang..ala semalam pon tujuan mmg nk carik kedai kasut pon.........

ha....jeng2...superimpose my sandal cinderella ....


erm si dye ckp..dye suke yg ni...nampak "gurlgurl" klu aku paki..hukkkkkk..selame ni aku bukan gurl ke..hehehe

brand:erm tgok sndiri la...ruginye aku xde member card...
harge:erm not bad...bankrup...



comel tak..hehe..ayu klu aku paki..sumpah..aku pki time nk dating jerk..haha..erm hari2 bese aku pki sandal buruk aku lagi..hehehe....

p/s: erm bab kasut2 or sandal or yg seangkatan dgnnye,,,kene la berani beli, pki n bergaye...erm kene up to date sikt..knkdg nmpak xcntik di mate kite but sometime bile org lain yg melihat kite memakainye..huhu..cantik wa ckp same lu beb!!!

No comments: