Monday, May 23, 2011

MAKAN KARIPAP JERK LA.......

erm sekarang ni semua trend org mengeluarkan kenyataan pasal lemak babi....erm DNA babi... n wain...so kenkdg risau aku..sume mkann yg ala2 kebaratan ni ade bahan2 ni...erm bile pkir balik..nasi lemak tepi jalan, karipap n mkn2 malaysia ni xde pon ade bhn2 ni..erm yg de ni sume produk2 francise makanan ala2 barat..haishhhhhh,,sesunguhnye  aku kene berhati-hati..sbb b4 ni aku main tibai jerk...erm hari ni plak pasal secrect resipi...aish..dahla aku suke mkn kat kat situ...ni ku terbace dr blog mamat ni..erm aku bg link so korunk bce la......


http://addin77.blogspot.com/2011/05/awas-secret-recipe-ada-dna-babi.html?fb_comment_id=fbc_10150249925664715_17163317_10150250031399715

erm bce yerk......


senang2 cmtu..mkn karipap jerk..hahah..ni la karipap yg Xrumate a.k.a kar armaina  war-warkan kat aku..dye ckp karipap ni paling sedap la........erm senang jerk..klu nk tau..kat tepi pasar raye BIG kat SS kan ade makcik n pakcik jual pisang goremng n others..so kat situ la...near the cendol stall..hehehe(budak UPM mesti au punye)


harge:rm 1 dapat 3 biji..untung wey..besar
location:stall sblh mini market BIG,SS
walaupon karipap makcik n pakcik ni bentuk ntah ape2..tpy mmg sedap la inti n tepung kulit karipap tu..




erm tpy kawan aku @safarina JJ suke karipap PANAS kat depan2 area maybank SS tu...lagi sedap...aku suke akripap kentang..safa suke karipap sardin...aku xsuke sbb aku xmkn sardin...full stop jgn tanye nape aku xmkn sardin..hehehe


pic karipap panas ni aku xe..nty klu aku beli aku upload...size ni lagi kecik la..tpy sedappppp


No comments: